divendres, 16 de març del 2012

UNA TARGETA PENDENT...

Estic recuperant fotos que vaig perdre quan s'em va espatllar l'ordinador, avanç de les festes de Nadal...  aquesta targeta d'aniversàri per en David, que la Maria, la seva dona em va demanar per el seu aniversàri l'1 de Novembre,encara no us la havia pogut ensenyar...



En David i la Maria tenen una nena preciosa de 3 anys i ara estan esperant un nen! i com que dilluns és 19 de Març  i és el dia del pare he pensat que era un bon moment per ensenyar-vos-la...





Un petó enorme i Bon cap de setmana!
I moltes gràcies per la visita.

Helena


8 comentaris:

  1. Una targeta molt bonica i masculina, el sobre preciós també. Un petó.

    ResponElimina
  2. Si te apetece, pasa por mi blog, tienes un regalito, un beso.

    ResponElimina
  3. ¡Seguro que David quedó encantado! No es para menos, la felicitación, elegante, como todas las tuyas :) Un besazo y buen finde!! ♥

    ResponElimina
  4. M'encanta!!! i aquest troquel de les casetes és preciós!!! M'alegro que hagis pogut recuperar material, així el podrem veure ;) Petonets.

    ResponElimina
  5. Una tarjeta preciosa, les casetes són molt cuques i la manera de tancar la tarjeta també! Ptns

    ResponElimina
  6. Preciosa Helena ................mpecable com tots els teus treballs.
    Petons

    ResponElimina
  7. Qué mona!!!!
    M'agraden les casetes, t'ha quedat molt elegant.
    Besitos guapa.

    ResponElimina
  8. Len, te he dejado un premio en mi blog, un besazo ♥

    ResponElimina