dimarts, 26 d’abril del 2011

CAPSETA (tutorial de Mas papel):



Ja vaig una mica tard... La Kristina del blog de Kristintxo, a creat una revista digital d'scrapbooking genial! "Mas Papel" en el seu blog hi te un apartat on podreu veure la revista... (Mas papel magazine)
A cada edició a part de treballs de grans disenyadores, d'aquí, hi ha un tutorial ! no us podeu perdre tampoc el blog de la revista. El tutorial del num 0, era una capseta... jo de moment n'he fet dues, una per la meva filla i l'altre per la meva neboda. els hi he fet una targeta interior on hi havien els diners de la "Mona"...però segur que en faré més, m'ha encantat , és molt fàcil i queda molt "cuquetona"...

un petó a totes, gràcies per les visites i per els comentaris !

Helena

4 comentaris:

  1. ES VERITAT QUEDA MOLT COQUETONA I MACA. ROSER

    ResponElimina
  2. La veritat és que es fa en un moment i el resultat, com es veu, és genial!
    Sílvia

    ResponElimina
  3. Les capsetes són una cucada i m'encanta les fotos que has fet! Petonets

    ResponElimina
  4. Hola guapa!!
    No conocía tu blog y veo que haces cosas preciosas!!!
    Voy a darme un garbeo!!!;)

    ResponElimina