dissabte, 26 de març del 2011

AQUEST ANY FEM 40!!!



Totes les "noies" de la colla, per que és com ens sentim...(noies), aquest any fem 40 anys!!! i per mi s'està fent una mica dur posar el 4 davant...el meu no és fins al Juny, però el dissabte vam celebrar el de la Nuri, i com no, jo li vaig fer una targeta amb un gran TAG on totes varem posar les nostres dedicatóries i felicitacions.
Els papers us sonarán, són els mateixos amb que vaig fer la postal de neixament del Iu, de Fancy Pants "Happy together" m'encanten, quan els vaig veure va ser amor a primera vista...

una abraçada.

Helena

4 comentaris:

  1. PER MOLTS ANYS,
    ETS MOLT "JOVENETA"

    ROSER

    ResponElimina
  2. Oohhh Helena, 40!!! Jo els vaig fer l'any passat i vaig fer una festassa!!! érem més de 80 i ens ho vam passar pipa!!! El 4 s'ha de celebrar!!!

    ResponElimina
  3. Si que costa, si! Dels meus 40 recordo que vaig anar a comprar-me una crema facial anti-aging (per treure les arrugues que se suposa que em surtirien a partir de l'endemà del cumple, ja ja).
    Divertiu-vos molt, només es fan un cop a la vida!!

    ResponElimina
  4. Per molts anys ¡¡¡¡, però si soy molt jovenetes totes. Ahir jo també vaig anar a una festa, però ja hi posabe el 5 al devant; que per cert li vaig fer la tarjeta que tinc posada almeu blog i els hi va agradar moltisim. Gràcies Helena el curset almeny ha donat algun fruit. Espero poder veurens en algun altre
    Petons

    ResponElimina