divendres, 21 de gener de 2011

PREMIO ARTE Y PICO!


Aquest migdia he tingut una sorpresa al veure que la meva estimada Montse m'ha concedit un premi "PREMI ARTE Y PICO", moltíssimes gràcies per el premi, i sobretot, per les teves paraules, i per estar sempre aquí, no et puc donar el premi a tú per què ja el tens...

Has d'escullir a 5 blogs que consideris mereixedors d'aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aportació a la comunitat bloguera, sense importar l'idioma.
2) Cada premi otorgat ha de tenir el nom de l'autora i l'enllaç al seu blog per que tothom pugui visitar-lo.
3) Cada persona premiada, ha d'exhibir el premi i col.locar el nom i l'enllaç al blog de la persona que l'ha premiat.
4) Premiada i premiadora, han d'exhibir l'enllaç d'Arte y pico, per que tothom sàpiga l'orígen d'aquest premi.
5) Exhibir aquestes regles.

El primer sens cap dubte li dono al primer blog que hem va fer endisar sense saber-ho en el món blogger, buscava receptes per fer al meu fill petit i buscant vaig trobar la Marta de Hierbabuena y cilantro, té un enllaç al seu altre blog "las manualidades de marta" sense saber-ho la meva vida va tenir un abanç i un despres a partir d'aquell enllaç, vaig anar visitant blogs de manualitats i vaig descubrir per casualitat la meva afició actual l'scrap, muchísimas gracias Marta por tus obras de arte gastronómicas i por tus manualidades.


El segon li dono a la Chris de" Dulce i salao", tot i que actualment té el Shugar Mur (tot Dolç), m'encanta és una artista i a més despren moltíssima simpatia (tot i que el que hem va enganxar a aquest blog va ser la seva manera de escriure, hem feia riure en una época de la meva vida que hem costava fer-ho...)

El tercer el dono a la Taty i a la Montse per fer poesia visual, fotografies esplèndides, cada setmana un únic tema,2 visions diferents no deixeu de visitar el seu blog "tan lejos ...tan cerca"

El quart li dono a la Mónica de Monicascrap, perque m'encanta tot el que fa, no deixeu de visitar el seu blog, us encantarà, i per qué com ja te dit moltes vegades m'has ensenyat moltíssim, és un dels primer blogs d'scrap que vaig visitar i ja no el vaig deixar...

i el cinqué per la Jess i el blog" Frikids" molt recent només té 5 dies, peró sé segur que serà increible, el món de les idees creatives per als nens.


Un petó a totes i BON CAP DE SETMANA!




Este mediodia he tenido una sorpresa al ver que mi querida Montse me ha concedido un premio "PREMIO ARTE Y PICO", muchísimas gracias por el premio, y sobretodo, por tus palabras, y por estar siempre aquí, no te puedo dar el premia a ti porqué ya lo tienes...

Las normas del premio son:

1) Debes elegir a 5 blogs que consideres sean merecedores de este premio por su creatividad, diseño, material interesante y aporte a la comunidad bloguera, sin importar su idioma.
2) Cada premio otorgado debe tener el nombre de su autora y el enlace a su blog para que todos lo visiten.
3) Cada premiada, debe exhibir el premio y colocar el nombre y enlace al blog de la persona que la ha premiado.
4) Premiada y premiadora, debe exhibir el enlace de Arte y pico, para que todas sepan el origen de este premio.
5) Exhibir estas reglas.


El primero sin lugar a dudas se lo doy a el primer blog que me hizo adentrar sin saberlo en el mundo blogger, buscava recetas para mi hijo pequeño y buscando encontré el blog de Marta de Hierbabuena y cilantro, tiene un enlaze a su otro blog "las manualidades de marta" sin saberlo mi vida tuvo un antes i un despues a partir de aquel enlace, fui visitando blogs de manualidades y descubrí por casualidad mi afición actual el scrap, muchísimas gracias Marta por tus obras de arte gastronómicas i por tus manualidades.


El segundo se lo doy a Chris de" Dulce i salao", aunque actualmente tiene el blog Shugar Mur (todo muy Dulce), me encanta, és una artista y ademas derrocha simpatía (lo que me engancho a su blog fue su manera de escribir, me hacia sonreir en una época de mi vida en que me costaba hacerlo...)

El tercer el dono a la Taty i a la Montse per fer poesia visual, fotografies esplèndides, cada setmana un únic tema,2 visions diferents no deixeu de visitar el seu blog "tan lejos ...tan cerca"

El cuarto se lo doy a la Mónica de Monicascrap, porque me encanta todo lo que hace, no dejeis de visitar su blog, os encantarà, i por qué como ya te he dicho muchas veces me has enseñado muchíssimo, és uno de los primeros blogs de scrap que visité y ya no lo deje...

i el quinto és para Jess y el blog" Frikids" muy reciente solo tiene 5 dias, peró sé seguro que sera increible, el mundo de las ideas creativas para los niños.


Un beso a todas y FELIZ FIN DE SEMANA!

2 comentaris:

  1. Me han emocionado tus palabras, ¡y yo ni sabía que existias! Me acabo de hacer seguidora para no perderme nada de lo que haces.
    Muchisimas gracias por el premio, me lo llevo ahora mismo a mi blog de premios.
    Besitos guapa

    ResponElimina